O ΕΡΩΤΑΣ ΚΙ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΙΔΙΟ ΣΠΑΘΙ ΒΑΣΤΟΥΝΕ

O ΕΡΩΤΑΣ ΚΙ  Ο  ΘΑΝΑΤΟΣ ΙΔΙΟ  ΣΠΑΘΙ  ΒΑΣΤΟΥΝΕ
ΑΣ ΠΙΟΥΜΕ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ.ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΡΕΛΟΥΣ,ΤΟΥΣ ΑΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟΥΣ,ΤΟΥΣ ΦΑΝΤΑΣΙΟΚΟΠΟΥΣ.ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΜΑΤΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ-ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΙΜΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΩΝΕΣ-ΠΟΥ ΔΕ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΤΑΞΗ-ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥ ΠΑΙΝΕΣΕΙΣ,ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΟΝΕΣΕΙΣ,ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΛΟΓΙΣΕΙΣ,ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΣΙΤΑΡΕΙΣ-ΟΜΩΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΓΝΟΗΣΕΙΣ-ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΛΑΖΟΥΝ-ΒΡΙΣΚΟΥΝ,ΦΤΙΑΝΟΥΝ,ΨΑΧΝΟΥΝ,-ΓΙΑΤΙ..ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΤΡΕΛΟΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑΛΑΞΟΥΝ....ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ...[Ζάκ Κέρουακ].........KAI Ενα κειμενάκι {τόσο ντοστογιεφσκικό τού Λαφάργκ Πού βρήκα τόν πανικόβιο εαυτό μου μέσα σ/αυτό={{{Υγιής στο σώμα και το πνεύμα, αυτοκτονώ, πριν τα ανελέητα γεράματα, που θα μου αφαιρέσουν μία - μία όλες τις ηδονές και τις χαρές της ύπαρξης και θα μ' απογυμνώσουν απ' τις φυσικές και πνευματικές μου δυνάμεις, παραλύσουν την αποφασιστικότητα, καταστρέψουν τη θέλησή μου και με κάνουν βάρος για μένα τον ίδιο και για τους άλλους. Εδώ και χρόνια ανέλαβα την υποχρέωση απέναντι στον εαυτό μου να μην περάσω τα εβδομήντα ... Ζήτω ο Κομμουνισμός! Ζήτω ο Διεθνής Σοσιαλισμός!}}

Τρίτη, 1 Νοεμβρίου 2011

ΞΑΝΘΟΙ ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ

PATHETIc WISPER Η...ΓΙΟΣ ΜΑΝΔΑΡΙΝΟΥ ΕΠΟΙΕΙ

ΤΟ ΠΤΑΡΝΙΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΞΑΔΕΡΦΑΚΙ ΤΟΥ ΣΕΙΣΜΟΥ

Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ-ΕΙΝΑΙ ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ [ΜΙΣΘΩΤΗ ΣΚΛΑΒΙΑ]
Εξαρχεια

ΕΡΩΡΕΥΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ
ΟΥΓΚΟ ΦΟΣΚΟΛΟ

ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ
ΟΥΓΚΟ ΦΟΣΚΟΛΟ

Η ΤΕΧΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΑΛΣΑΜΟ ΠΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΝΠΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ
ΦΟΣΚΟΛΟ

ΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΔΟΞΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ ΟΤΑΝ ΑΥΤΗ ΘΑΧΕΙ ΛΙΩΣΕΙ
ΡΙΤΣΟΣ

[[ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ?...Ο ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΤΑΒΡΟΧΘΙΖΕΙ ΤΙΣ ΕΥΤΥΧΕΣΤΕΡΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΜΟΥ!ΔΕΝ ΤΗ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΜΕΣ/ ΑΠ/ ΤΟΥ ΠΟΝΟΥ ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ...Η ΙΔΙΑ Η ΑΥΤΑΠΑΤΗ ΜΕ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΕΙ!ΣΠΟΥΔΑΞΑ ΜΕΣ/ ΤΑ ΠΕΡΑΣΜΕΝΑ ΚΙ ΩΣ ΤΟΣΟ ΠΡΟΣΚΟΛΙΕΜΑΙ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΘΑ/ΡΘΟΥΝ...ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΠΑΡΑ ΤΟ ΜΗΔΕΝ...ΕΙΜΑΙ ΓΑΛΗΝΙΟΣ ΑΤΑΡΑΧΑ...ΟΙ ΑΗΥΤΑΠΑΤΕΣ ΧΑΘΗΚΑΝ...ΟΙ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΕΣ...ΟΙ ΕΛΠΙΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΦΟΒΟΙ ΕΦΥΓΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΜΟΥ-ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΛΕΥΤΕΡΟ...ΔΕΝ ΣΥΓΧΕΟΥΝΕ-ΟΥΤΕ ΑΠΟΠΛΑΝΟΥΝ ΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΟΥ ΠΟΤΕ ΕΥΘΥΜΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΘΛΗΜΕΝΑ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ...ΟΛΑ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΓΑΛΗΝΕΥΟΥΝΕ...ΜΕΤΑΜΕΛΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ[Που τοσο χυδαια φριχτη γευση εχει] ,ΠΛΗΞΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΟΝ,ΦΟΒΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ=ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ...ΜΟΝΟ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ-ΠΟΥ Σ/ΑΥΤΟΜ ΕΙΝΑΙ ΜΠΙΣΤΕΜΕΝΗ Η ΙΕΡΗ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΠΡΑΜΑΤΩΝ-ΥΠΟΣΧΕΤΑΙ ΕΙΡΗΝΗ...
ΦΩΣΚΟΛΟΣ

ΟΙ ΔΥΣΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΚΟΣΜΟ-ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ-ΟΠΟΥ ΤΡΩΝΕ ΠΙΚΡΟ ΨΩΜΙ ΚΑΙ ΠΙΝΟΥΝ ΝΕΡΟ ΣΥΓΚΕΡΑΣΜΕΝΟ ΜΕ ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΤΟΥΣ...ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ-ΚΑΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΒΡΙΣΚΕΙ ΠΑΡΗΓΟΡΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟΝ
ΦΟΣΚΟΛΟ
[Καθαρση παθων...]

ΚΑΚΟ ΨΩΜΙ=ΖΗΜΗ ΩΜΗ...

Η ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ
Τ।ΧΟΜΜΠΣ

ΠΙΚΡΟΙ ΣΤΟΧΑΣΜΟΙ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΖΩΗ,ΑΚΟΡΕΣΤΗ ΕΠΙΘΥΜΙΑ...

Η ΑΥΤΑΠΑΤΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου